Senior Fit

Komu je namenjena:

Biti aktiven tudi v tretjem življenjskem obdobju je ključnega pomena za ohranjanje psihofizičnih sposobnosti, mobilnosti in neodvisnosti. Vadba je namenjena starostnikom, ki želijo izboljšati telesno pripravljenost ali ohraniti vitalno telo, ter podaljšati kakovostno življenje v pozna leta. Tudi posamezniki, ki jih morda že pestijo nekatere zdravstvene tegobe: občutek okornosti, zmanjšanje fleksibilnosti, omejene amplitude giba, občutek nemoči se lahko pridružijo, saj je ta vrsta vadbe prilagojena vsem.
Z prilagojenimi vajami za moč vam pomagamo povečati mišični tonus in razbremeniti sklepe. Z vajami za raztezanje za celotno telo pa prispevati k elastičnosti mišic in tako preprečiti morebitne poškodbe. Izboljšala se bo koordinacija, ravnotežje in gibljivost sklepov, zmanjšal se bo vsakdanji stres in zmanjšala se bo možnost padcev in nastanka starostno pogojenih bolezni kot so osteoporoza.
Vadba temelji na individualnem pristopu, kjer se oblikujejo manjše skupine in se s tem doseže večji vadbeni učinek.

 

Lokacija in izvedba vadbe:

Vadba se bi izvajala 3x tedensko v trajanju 1h. Razdeljena je na tri dela, kjer se prvi del izvaja v bazenu v OŠ Leskovec, drugi del v bližnji okolici stadiona Krško in tretji del v galeriji Šolskega centra Krško.

OŠ Leskovec

Rezdelitev vadbe po vadbenih enotah: 

1. Vadba v bazenu: Voda telesu odvzame težo in obremenitev zato daje občutek manj napornega gibanja, vendar kljub temu povzroča skoraj enake obremenitve kot vadba na suhem. Upor vode pri izvajanju vaj je dovolj velik, da predstavlja za mišice pravi trening. Hrbtenici bolj prijazno in počasnejše premikanje izboljša mišično moč in obseg gibanja sklepov, predvsem pa izboljšanje ravnotežja. Vadba se osredotoča na krepitev moči trupa, ki podpirajo hrbtenico. Namenjena je vsem, ki želijo odpraviti bolečine v hrbtenici in doseči dobro zmogljivost hrbtenice, zmanjšati bolečine in tako izboljšati vsakdanjo kakovost življenja.

2. Vadna na prostem: Športna vadba za seniorje je nizko intenzivna skupinska vadba, znotraj katere je vsakemu posamezniku omogočeno prilagajanje načina in intenzivnosti izvedbe posameznih vaj glede na lastne sposobnosti. Poteka na prostem in obsega širok nabor različnih vaj raztezanja kot tudi krepitve mišične muskulature. Hkrati je namenjena pridobivanju splošne kondicije, saj obsega elemente nordijske hoje. Vadba pomeni tudi priložnost za druženje, dostikrat po vadbi obsedimo ob kavi, se pogovarjamo o temah, vezanih na šport, prehrano in zdravje.

 3. Telovadba: Vadba je primerna za starostno skupino nad 50 let. Vadbe so namenjene vsem, ki se zavedajo pomena ohranjanja gibalnih sposobnosti do pozne starosti. Na posameznih urah je velik poudarek na gimnastičnih vajah, s katerimi se ohranja gibljivost in prožnost telesa in vajah za moč hrbtnega, trebušnega in nožnega mišičja, s čimer se lahko učinkovito odpravljajo ali vsaj omilijo težave s hrbtenico, kolki in koleni. Hkrati pa pomenijo organizirane oblike vadbe tudi druženje, kar je pomembno predvsem za starostnike, ki velikokrat potožijo ravno nad osamljenostjo in odmaknjenostjo od družbe. Vse ure so rekreativne narave in od vadečih ne zahtevajo predhodnega športnega znanja. Program poteka ob glasbi in se izvaja v popoldanskem času.